Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J48i89r90i 60D75v79o90r67a71k

15. 6. 2017 15:14

Drzim palce. S konfekci si nedelejte starosti. Ja jako prevenci jsem si nedaval hlavne sladke a zhubnil jsem pri "odnaucovani" vice nez 5 kg...;-)

0 0
možnosti
Foto

H12a66n96a 12V17l74k33o85v14á

15. 6. 2017 14:25

Ta zápletka "Jsem mimoň" je ze seriálu Přátelé starého 20 let. To se to skutečně ještě nezměnilo? Kuřáků kolem mne je tak 10% - dost pochybuji, že by se drby řešily jen při rauchpauzách....

0 0
možnosti
Foto

Vidíte, já znám zase asi jen 10% nekuřáků. :)

0 0
možnosti
JZ

Žádný problém. Já přestal po svých prvních asi osmi cigaretách.

0 0
možnosti
MB

Jste slaboch ! :-) Óó, jak platná slova Semaforu z uváděné Kytice - Kouřím na vzdory větrům - kouřím na vzdory bouřím ... Kouřit a bafat - budu dál ... Cárárá .... (opakuje se). A ti kteří , tomu dosud nenavykli - Nemají žádný ideál ! ... Cárárá .... (opakuje se)... Svůj ideál držte a vydržte ... Nejste slaboch - Kouřit jsme započali jako kluci, abychom si dokázali, že jsme CHLAPI. Pak, z úplně stejných důvodů, jsme přestali ! ... :-)

2 0
možnosti
VH

Drž se ;-). Dá se to vydržet i 40 let. Vím to. (Jen musíte vědět, že nesmíte, ani po letech, dělat pokus "Už si mohu dát šluka". To je zaručený konec.)

2 0
možnosti
Foto

R^ Drzim pesti!!! Ja tak silnou vuli nemam!

0 0
možnosti
Foto

když jsem kouřil, zadýchával jsem na schodech po těch cigaretách.

Přestal jsem a teď se zadýchávám kvůli kilům.

3 0
možnosti
Foto

P.S. Kamarád říkával: "přestat kouřit??? Nic jednoduššího, já už přestal 8x"

Já osobně přestal na druhý pokus a drží mně to už 33 let.

Ale ta kila navíc přišla až po letech, takže nevím, zda je přičíst nekouření, či nevhodné životosprávě.

0 0
možnosti

Přibírání kil bývá obvykle způsobené podvědomou potřebou cigaretu něčím nahradit a to nejsnáze jídlem. Ovšem není co nahrazovat:)

0 0
možnosti
VH

Ta snaha není podvědomá, ale chemická. Cigareta nějak mění hladinu cukru v krvi a tělo bez ní "strádá".

0 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1636x
Individualista, motorista, libertarián, Pražan.