Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Držím Vám palce a moc fandím. Mě před 20-ti lety pomohly při odvykání nikotinové žvýkačky. Kouřila jsem více neež 20 cigaret denně, byla jsem na nikotinu závislá a vědomí, že v případě krize si vezmu místo cigarety žvýkačku mi hodně pomohlo, Již 20 let nekouřím a bylo to jedno z mých nejlepších životních rozhodnutí, osvobodila jsem se.

0 0
možnosti
MB

Kouřím, navzdory větrům a bouřím - kouřit a bafat budu dál - a ti, kteří tomu dosud nenavykli - nemají žádný ideál ! ... (Semafor - Kytice). Pravda je, že moje dětstí bylo zahaleno oním modravým oparem bytu. Když jsem chtěl pohovořit s matkou - otcem, bylo třeba se vydat směru intenzivního dýmu. Po rozhrnutí, hle - byli tam ! Pak, na Poliklinice MUDr. Pásek obkuřoval pacienta v ordinaci - Když kašlal - Hovoří k vám lékař ... Tabakismus se na mne přenesl. Dnes soudím, kouří buď zdravý - nebo bohatý člověk ! Pravda je, že sám nevím - kterou stranu zastupuji ... Vše zlé je k čemusi dobré - V naší rodině, jsem posledním, bafajícím Vokem ! Stal jsem se archiválním elementem !:-)

1 0
možnosti
Foto

Obdiv a karma. Nezapomeňte napsat, jestli jste přestal přibírat dřív, než jste musel změnit šatník... (Míním to v dobrém.);-)

0 0
možnosti
AM

Držím palce. R^

Sám jsem po 30 letech přestal 5. srpna 2016. Krizičky ještě příjdou, ale není to tak hrozné, pokud budete odhodlaný. Hlavně už si nezapálit, žádnou jednu jenom teď vyjímečně. Znovu do toho spadnete a u jedné nezůstane...

Pokud jde o zlepšení zdravotního stavu (a dýchání), osobně jsem to začal pociťovat zhruba po pěti nebo šesti měsících a teď, po deseti měsících, je to zlepšení k mému překvapení dosti znatelné (a třeba mě i přestaly bolívat nohy, jako dřív). Na cigáro už si ani nevzpomenu, o to víc si užívám vůní světa...

1 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1636x
Individualista, motorista, libertarián, Pražan.