Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P49e95t39r 72V24r51b71k52a

21. 1. 2013 10:39

Naprosto nechápu, jak se někdo může vrátit ze zahraničí a mít tak opěvné názory na Klause. Bohužel já mám zkušenosti opačné a loni jsem se za našeho prezidenta už styděl tak, že se těším až z úřadu odejde. Neuměl jsem vysvětlit našim přátelům (na Tenerife i v Itálii) názorový postoj Klause a jeho odpor vůči zbytku EU a jeho chování. Většina obyvatel Evropy nerozumí tomu, proč chce někdo neustále konflikt, místo sjednocování a budování společné Evropy a to s hrdou představou národního státu a zoufalého čecháčkovství. A to tak čecháčkovsky národního, že si díky prezidentovi trháme jednu ostudu za druhou. Z nekritického obdivu Klause jsem vyrostl a dnes lituji toho, že jsem jej kdy předtím volil.

0 1
možnosti

největší chyba je, že je amnestie vůbec zakotvena v ústavě, nicméně jako každý normální člověk jsem nepředpokládal, že ji Klaus nejen zneužije, nýbrž i využije ke svému prospěchu. jedinou útěchou mi je, že jeho ego, hraničící se zdravým rozumem, je konečně po zásluze potrestáno. a ještě i bude víc..;-€

0 0
možnosti

Můžete mi říci jaké svobody zde máte na rozdíl od zahraničí? Já totiž strávil hodně času v USA a VB a NIKDE jsem necítil nějaké omezení svobod. - máme to chápa tak že jse byl v té cizině zavřen?

0 2
možnosti
Foto

Zavřený jsem pochopitelně nikdy nebyl. Že jste Vy nepocítil žádné omezení svobod ještě neznamená, že omezení svobody ve Vámi jmenovaných zemích není silnější než u nás. 

Jistě, USA je jiná kapitola, ale například NYC s jejich šíleným starostou, který zakazuje dětem do školy nosit mobilní telefony, dospělým nařizuje jak velké množství sladkého nápoje mohou zakoupit a majitelům budov, kde mohou kouřit, není podle mě ideálem svobodné společnosti.  O Central parku nemluvě. 

VB se svou regulací prodeje alkoholu a zavíracích dob podniků, bezprecedentní regulací dopravy v centru ve prospěch  hromadné dopravy (...) mi taktéž nepřijde jako vzor svobodné země. 

Jsem rád, že jste použil plural ve vztahu ke slovu SVOBODA, protože jste nevědomky podlehl premise, že od státu získáváme nějaké svobody. Vidíte a já si vždy myslel, že západní svět vždy bojoval za SVOBODU, ne za nějaké dílčí svobody.

0 0
možnosti

J86i82r41i 76C80e81e

6. 1. 2013 21:15

Amnestie ať v Ústavě klidně zůstane. Ale ať z ní vyhodí abolici.. Prezident tu přece není od toho, aby zasahoval do běžícího trestního řízení a při tom porušoval práva poškozených.. Navíc takhle plošně, kdy nemá sebemenší možnost, ani snahu se seznámit s okolnostmi jednotlivých kauz. Navíc to jeho lhaní při odůvodňování abolice a odvolávání se na neexistující judikáty. To zas je česká specialitka, která nemá ve světě obdoby. Relikt Rakousko-Uherského práva, který předpokládá existenci moudrého panovníka, jímž Klaus není a nikdy nebyl..

3 2
možnosti
Foto

Karma. Klaus je i mám prezidentem a na rozsahu amnestie mi nic nevadí. Ale kdyby žádná nebyla, tak bych ji nepostrádal.

2 0
možnosti

P53a86v64e78l 84M33a58y

6. 1. 2013 17:21

Klausovy názory nestojí za fajfku kouře a hlavně ty o EU. Přece česká republika není někde v Asii při Mongolsku aby se spájela s Mongoly. Je třeba se integrovat a spojovat v rámci EU jinak nás euópanov (rozdělených na malé státy) zničí velké národy jako je Rusko, Čína, USA atd.. Jedinou averzi Klause vůči EU vidím v tom, aby politika a hospodářství České republiky byla mimo kontrolu zavedených evropských demokracií a mohli si zde pánové dělat co chtějí (viz amnestie pro kamarády atd.).

3 4
možnosti

Co by z toho zničení měli? Pokud si tu nebudeme hrát na autarkii a budeme s nimi obchodovat, umožníme volný pohyb kapitálu, zboží a pracovních sil, není důvod, proč by na nás měli útočit. Pokud ano - pak je samozřejmě vhodné se spojit za účelem společné obrany, ovšem k tomu účelu existuje NATO. Pokud máte na mysli hospodářské zničení, to je jen mýtus. Nás ničí přeregulovanost, vysoké daně, spotřeba na úkor investic, přebujelý sociální stát a snaha o centrální plánování. Nikoli obchod s Čínou, ten prospívá jak nám, tak Číně.

6 1
možnosti

J98o30s92e12f 40P43o36t12r

6. 1. 2013 17:14

100% souhlas. Karma !!

3 0
možnosti

Karma. Na FB už jsem také vedl pár diskuzí na téma amnestie. Dozvěděl jsem se, že prý propustil vrahy a násilníky. Jen jsem čekal, kdy začnou žrát malé děti. Nyní tam zase pobíhají fotky, podle nichž je "autor zvědav, zda se amnestie dotkne i tohoto muže (Kájínka)," což prý mají "všichni lidé, kteří věří na spravedlnost," sdílet. Už ani nemám trpělivost vysvětlovat rozdíl mezi amnestií a individuální milostí, případně co by nastalo, kdyby se na Kájínka vztahovala amnestie. Abych parafrázoval staré přísloví: Nejlepším argumentem proti demokracii je přihlásit se na pět minut na facebook.

4 4
možnosti
Foto

Díky! Už dlouho mi nikdo nemluvil z duše tak jako Vy!

Co se Kajínka týče, použil jsem dokonce stejná slova pod tím tragikomickým obrázkem s Kájínkem za mřížemi, kde mi chybí už jen pan Srstka a jeho: "Kdopak si ho vezme domů? Je přítulný, neškodný, neprávem odsouzený..."

A demokracie? Co na to říct ve světě, kde se pojem SVOBODA a DEMOKRACIE svévolně zaměňuje. Chystám na toto téma článek.

4 4
možnosti
Foto

Jaké regulace a zásahy konkrétně čekáte? Pokud jde o slovo r e g u l a c e, tak zatím jsem si všiml hlavně regulačních poplatků zavedených pravicovou vládou.

3 0
možnosti
Foto

Já myslím, že navzdory tomu názvu nejsou regulační poplatky to, co se většině lidí vybaví pod pojmem regulace (možná se mýlím) a ani to nenaplňuje to, co se v globále regulací myslí.

Bavím se teď spíš zásahů do našich životů, jako je vymáhání různých pseudoekologických požadavků (ano, tímto směrem se skutečně současná evropská levice ubírá), regulace trhu (která, jak vidíme ve zbytku tzv. vyspělé Evropy, ekonomice příliš nepomáhá, zvláště pak pracovního trhu, což zní líbivě, ale ve finále ničí konkurenceschopnost země a produkuje strach z vytváření nových pracovních míst. 

Jak vypadají regulace v praxi nám ukazuje Brusel a návrhy ministra zdravotnictví pana Hegera. Nechci, aby mi někdo (stát) diktoval, kdy mám odcházet z podniku, co mám jíst, kdy mám pracovat, kde v soukromém podniku nemůžu kouřit a kde si koupit alkohol (čistě hypoteticky, jsem prakticky abstinent). 

Ale díky za dotaz. Máte pravdu, že jsem toto téma v článku příliš nerozvedl.

0 2
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1636x
Individualista, motorista, libertarián, Pražan.