Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co na to říci. Možná než napíši nějakou hlubokou myšlenku, tak si o dané problematice něco zjistím. Tedy. Něco z několika, pokud možno nezávislých a nesouvisejících zdrojů. Je pravda, že to není populární a pokud mám v hlavě mozek, nemohl bych psát bulvární blog, al emožná bych nevypadal jako hlupák.

Ke studiu doporučuji zejména zákon 111/1994 Sb a samozřejmě jeho novelizace.

Následně zkuste třeba http://nazory.ihned.cz/c1-65899830-modernizovat-necekat-na-uber, kde jsou následně ozdrojovány další články.

Zkusíte to? Nebo mi odpovíte něčím velmi zábavným, nicméně plytkým a bez vlasní myšlenky?

0 0
možnosti
Foto

Jako bývalý taxikář Zákon o silniční dopravě samořejmě znám. A pokud jste to nepochopil, tak ve svém článku zesměšňují nutnost vlastnit nějakou hloupou koncesi jen proto, aby mě někdo mohl převézt z bodu a do bodu B. Taxikáři, nechť existují se všemi svými hloupými povinnostmi. A je jistě spousta lidí, kteří potřebují mít pocit, že jezdí s někým, kdo má milion papírů. A pokud ne, pak není na trhu pro taxikáře místo. My ostatní, kteří na vlastní zodpovědnost lezeme do neoznačeného auta, bychom měli mít možnost výběru.

0 0
možnosti

Já si myslím asi toliko. pokud není něco nezákonného, je to povolené. Zákonnost určuje stát, systém, ne zájmové skupiny. tedy, ať se jedná o recenze, ubytování či dopravu alternativními způsoby, kterou zákonodárný systém neoznačil za nezákonnou, jde o zákonné jednání, ať si o tom zájmové skupiny myslí cokoli.

1 0
možnosti

J68i78ř28í 83V43o86l10k59a

2. 10. 2017 12:33

U nás je běžné, že ze všeho jde udělat byznys. Když měl anglický turista zaplatit za cestu na letiště kolem 6tis. korun, tak mi spadla brada. Jak je možné, že taxikáři nejsou schopni jednat tak tvrdě s nepoctivími kolegy, nikdy nepochopím. Sám mám zkušenost, že jsem nastoupil do taxíku ve směru cesty ke Smíchovu a na první křižovatce řidič odbočil do centra. Když jsem mu to vytkl, nereagoval, teprve,když jsem vyndal telefon, že volám policii, tak zastavil, vyházel mi zavazadla bez ohledu o co jde, vynadal mi do českých kreténů a bylo. Než přijela ta slavná, městská, to byla doba, stejně mi vynadala, proč parkuji na Smíchově, značka taxíku je nezajímala. Mimochodem, přes policii ČR jsem zjistil jmenovaného pána s licencí, který poškozený NB zaplatil bez hnutí brvou. Co dodat?

Moc jsem nepochopil, co ta licence znamená, když to město Praha stejně nemá pod kontrolou. Ať provozuje jediné taxi v Praze nebo ať bojuje nekompromisně s podvodníky. UBERu plyn a nastolím pravidla. Ty potom vyž;-(aduji. Ostatně je ale pravda, že u nás máme tolik pravidel na každodenní blbinky, že uniká podstata. Ochrana občana.

9 0
možnosti

Svobodné myšlence na síle ani taxíkem neUbereš.

1 0
možnosti
Foto

Svoboda dokáže problémy vyřešit rychleji a efektivněji, než kasta vládnoucích parazitů s obřím poradenským servisem.

7 0
možnosti
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1636x
Individualista, motorista, libertarián, Pražan.