Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty prodavačky si do prodejny někdo vybral, někdo je tam i ponechal, aby stály a odesílaly si esemesky... za mzdu. Zvláštní majitel či vedoucí, kterému nevadí, že mezi regály stojí, nemyslíte?:-)

0 0
možnosti

A15n34n14a 74V22e63s84e28l39á

10. 4. 2015 18:37

Absolvovala jsem měsíční maraton po nákupech s mnoha kamarádkami . Všude ochota . Dokonce dost často okolo nás běhala i sama vedoucí prodejny. Nikde jsem nezažila to co popisujete. Min. mzda má své opodstatnění . Vy jste ze strany Svobodných, že ?

0 0
možnosti
Foto

No, prodavačky v buticích nepracují za minimální mzdu. Tu mají prodavačky a pokladní v supermarketech.

Ale souhlasím s tím, že věnovat se zákazníkovi je na prvním místě.

4 0
možnosti
Foto

Prodavačky v buticích mají základ minimální mzdu+ procenta z prodeje. Takže taky žádná hitparáda.

0 0
možnosti
Foto

Jindro, na školení do Německa s nimi...

3 0
možnosti

Ehm.. Píp za píp minimální píp mzdu píp ovšem píp neprazují píp prodavačky píp v píp buticích píp, ale píp v píp "Kaufu" píp a píp ty píp si píp to píp odpracujou píp, to píp si píp můžete píp být píp jist:-) PÍP:-)

1 0
možnosti

Co ta všechna píp znamenají ? Nejste vy Venca Ku.va z Modravy ? ;-D

0 0
možnosti

zajímavé, já mívám spíš opačný problém, ráda bych si v klidu vybrala a jakmile se na mě prodavačky sesypou, tak s díky odcházím..

6 0
možnosti

Já to mám taky tak. Jak se kolem mě začne motat prodavačka, tak prchám. A je jedno jestli to je v obuvi, oblečení či při nákupu hraček pro děti.

4 0
možnosti

Mate naprostou pravdu,zil jsem od 1968 ve Svycarsku,v roce 2012 jsme se prestehovali zpet do CR,prvni co nas zarazilo byla neochota  a kyselost prodavajiciho personalu.

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS