- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Presne tak, jak rikate. Proto maji taky Vami zminene inscenace nejvetsi sledovanost a jsou castym cilem inzerentu, kteri se predhaneji, aby se tam jejich produkt objevil.
A jiny zpusob financovani, nez reklamy, nebo poplatek za sledovani neexistuje.
Jo, pak jeste vypalne formou koncesionarskych poplatku a dani.
A největší čtenost má Blesk a číst se taky nedá. Sledovanost nemusí mít nic společného s kvalitou.
Reklamu sleduji jen jako otravný doplněk přiblblých filmů, ale také jako upozornění na to, jaký výrobek si nemám kupovat, protože díky nenažranosti zbytečných reklamních agentur a televizí je jeho konečná cena mnohdy i dvojnásobná.
Taky byste mohl za prijem soukromych stanic platit. Takhle Vasi zabavu plati sponzori.
to je bohuzel svetovy fenomen, nevim cim to je, mozna tim ze bud se mladi uz na t.v. nedivaji, vse na pocitaci nebo tech blbinach co furt drzi v ruce a cumi na to, a nebo je to tim ze ja sice mam cable t.v., i kdyz mohu rici ze je tam skoro to same akorat na spouste kanalu.
Televizi nesleduji, když se chci podívat na nějaký film, tak si ho stáhnu a kouknu na noťasu. Sledovat to v tv s tím, že se mi film prodlouží o cca 50 minut díky reklamám, to je o nervy, takže děkuji, nechci. A reklamy nejsou jediný důvod. Zprávy už také stojí za houby, takže si radši přečtu na netu to, co mě zajímá a hotovo... Bráchovi je 19 let a on i spousta jeho kamarádů tv také nesleduje (nebo výjimečně). Pokud nehrajou hry nebo si nepíšou, tak si stáhnou několik sérií oblíbených seriálů a koukají na to (taky bez reklam)...