Očima taxikáře: Další policejní kontrola

5. 10. 2017 8:42:00
Jak probíhá policejní kontrola vozidla taxislužby? A co když se do rozhovoru s policistou připlete opilá zákaznice?

„Šéfe, hodíte slečnu na Flóru.“
„Jistě.“
Než jsem stačil vystoupit a pomoct zákaznici s nastupováním, šoupl mi vyhazovač podroušenou dívku na zadní sedadlo. Znovu se naklonil, do ruky mi strčil bankovku a se slovy: „To by mělo stačit,“ odešel.
Neměl jsem odvahu odporovat. Ne jemu. Zkontroloval jsem nominální hodnotu a myšlenky na odpor mě přešly. Jo, to stačit rozhodně bude, pomyslel jsem si spokojeně.
Vyrazili jsme na magistrálu, kde se slečna začala probouzet ze svého deliria. Nemohl jsem nezkontrolovat její křivky ve zpětném zrcátku. Blond vlásky, trochu pocuchané, černé šatičky s flitry a vysoké černé kozačky. To vše jsem stačil zaregistrovat. Spolu s její dokonalou postavou to dávalo obrázek dokonale barbínky na jednu noc. Zrovna ve chvíli, kdy jsem tuto myšlenku zavrhl, přistála mi zákaznice v klíně.
„Jsem přišla za tebou. Škyt,“ usmála se, když proklouzla mezi opěradly sedaček.
„Slečno, jestli chcete sedět vpředu, zkuste místo spolujezdce, takhle nemůžu řídit.“
Barbínka se poslušně přemístila a po chvíli bezeslovné jízdy stáhla okénko a do mrazu vystrčila své dlouhé hubené nožky. Neprotestoval jsem. Alespoň do chvíle, než jsem za sebou spatřil modré stroboskopy s červeným nápisem „STOP POLICIE“.
„Co ty nohy, pane řidiči,“ snažil se drobný policista navodit dojem autority.
„No moje nejsou,“ ušklíbl jsem se.
Mezitím k nám vrávoravým krokem přistoupila zákaznice. Znovu jsem neodolal pohledu na její dokonalé tělo.
„Je nějaký problém, příslušníku?“ špitla sladce. Přemýšlel jsem, nakolik je její naivita hereckým výkonem.
„Víte, že je to nebezpečné?“ promluvil důležitě Napoleon v uniformě státní policie.
„A tebe to jako nevzrušilo?“ otázala se hříšnice a do tmy zazářily její modré oči.
Začal jsem se hihňat. Po pár vteřinách se přidal i dosud mlčící kolega, který zatím kontroloval platnost technické a znalecky zkoumal šrámy na mém autě.
„Jeďte!“ zavelel prcek.
„To jsem vám mohla udělat problém, že?“ culila se na mě kráska, když jsme se znovu rozjeli.
„Já myslím, že ne.“
„To vás budu muset na něco pozvat. Třeba k sobě. Máte čas?“
V kalhotách jsem měl tornádo a v hlavě zemětřesení. Ale byl jsem zadaný a navíc jsem věřil, že na mě dnes ještě čeká spousta zákazníků, kteří budou vděčni, až je odvezu do tepla domova a moje kasírka do rána zdvojnásobí objem.
„Někdy jindy, nezlobte se.“
Její ústa se přiblížila k mé tváři a já zavětřil vůni, která mě povznesla do oblak. Pramínek jejích vlasů dopadl na moje rameno a já si s ním bezděky pohrál mezi prsty. Ucítil jsem její rty na svém krku. Naše dlaně se spojily a já ji políbil na hřbet ruky.
„Dobrou noc,“ pronesl jsem proti své vůli a neznámá kráska zmizela ve tmě.

Úryvek z právě vydané knihy Taxikář Jindřicha Husičky, kterou najdete u dobrých knihkupců a na e-shopu.

Anotace
Student právnické fakulty jedné noci zakusí život taxikáře a povolání se už nehodlá nikdy vzdát. S novou prací však do jeho života vstupují drogy a pochybné existence. Až vás příště poveze taxikář, možná si všimnete jeho rozšířených zorniček a zrychlených pohybů. Třeba má za sebou třicetihodinovou šichtu. A třeba byl taxík, kterým právě jedete, dějištěm sexuálních hrátek. Co když je předražení jízdného tím nejmenším, co vás může v taxíku potkat?

Autor: Jindřich Husička | čtvrtek 5.10.2017 8:42 | karma článku: 12.92 | přečteno: 917x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Praha a střední Čechy

Michal Merhaut

Když do Kolína přijely tanky…

Zatímco severomořským pobřežím se linuly tóny Kmochových skladeb v podání dechové hudby Veřejného požárního útvaru v Kolíně, do překročení československých hranic prvními jednotkami okupačních vojsk zbývalo jen pár hodin.

23.8.2022 v 9:05 | Karma článku: 14.11 | Přečteno: 182 | Diskuse

Alena Kravarčíková

Anime, Cosplay, Fursuit, zábava puberťáků?

Možná, že už víte, co se u nás doma děje a jak začal příběh mého života s transgender puberťákem.....

22.8.2022 v 10:27 | Karma článku: 13.58 | Přečteno: 627 | Diskuse

Michal Merhaut

Kolínské jaro 1968

Generační obměna členů KSČ a hospodářské zaostávání Československa za západními zeměmi vedlo v 60. letech k nutnosti reforem a k pozvolnému uvolňování tuhého totalitního režimu.

22.8.2022 v 9:51 | Karma článku: 8.48 | Přečteno: 160 | Diskuse

Michal Merhaut

Reflexe roku 1968 v obecních kronikách

Obecní kroniky zaznamenávají události lokálního významu, ať už je to budování vodovodu, úspěchy místního fotbalového mužstva apod.

21.8.2022 v 10:34 | Karma článku: 12.54 | Přečteno: 250 | Diskuse

Alena Kravarčíková

Vyznání MARKOVI

Moc ráda se zamilovávám. Opakovaně, vášnivě, bezhlavě a neustále se zamilovávám do věcí, barev, lidí, dobrého jídla, vína, měst a zemí, bot, neobvyklých hodinek, knih (ne nutně v tomto pořadí) a do stovek dalších oblastí.

11.8.2022 v 15:24 | Karma článku: 11.21 | Přečteno: 433 | Diskuse
Počet článků 58 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1611

Individualista, motorista, libertarián, Pražan.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...