Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Deník začínajícího nekuřáka III - Jsem mimoň

Je to neuvěřitelných dvacet pět dnů, co jsem se rozhodl přestat kouřit a patnáct dnů od chvíle, kdy jsem v ruce naposledy držel zapálenou cigaretu. A přátelé - já to zvládám!

Nedávno mě v diskusi někdo požádal, abych dal vědět, až bude nutné vyměnit šatník. Tak je to tady. Košile se pnuly ve švech a kalhoty začaly řádně tlačit. Bylo nutné přiznat porážku a pořídit si nové oblečení. Ale jen pár kousků. Pevně věřím, že se do svých starých svršků brzy zase vejdu. 

V předchozích dílech jsem se chlubil, že zcela ustoupilo chrápání. To už bohužel zase neplatí. Možná je to těmi kily navíc, možná teplejším počasím, ale faktem je, že zase chrápu jako dřív. 

Chuť na cigaretu je takřka neznatelná a ani pobyt mezi kuřáky u piva není žádným utrpením. Ty tam nutkavé pocity sáhnout po krabičce, když se něco vydaří. Stalo se to za poslední týden jen jednou. Když jsem dokončil revizi poslední stránky své knihy. Chtěl jsem se odměnit a nebylo čím. Jinak snáším život bez cigarety dobře. 

Dokonce zcela ustoupil ten děsivý kašel. Zcela! Na druhou stranu se ze mě stal člověk druhé kategorie - nekuřák. Dříve jsem se o každém šustnutí v naší firmě dovídal jako první. U cigarety se konverzuje, řeší se problémy a probírají nápady. Teď jsem mimo hru. Úplnou náhodou jsem se dozvěděl, kdo chce skončit, že je potřeba pořídit výkonnější tiskárnu a že do výroby bude v blízké době potřeba sehnat další dělníky. 

Jsou to věci, o kterých jsem měl být informován bez ohledu na kouření. A přiznávám, mechanismus informování nebyl nikdy nastaven. Nebyl totiž potřeba - vedení si vše potřebné řeklo u cigára. Takže nejen pozitiva v podobě zlepšujícího se zdraví a ušetřených peněz se mi dostává. Stal se ze mě mimoň. 

Na druhou stranu mě těší, jak je nekouření snadné. A taky mám radost, že státu přisypávám každý den o pár desetikorun méně. Už proto byste to mohli zkusit také. Je to hračka. :)

 

Autor: Jindřich Husička | čtvrtek 15.6.2017 8:47 | karma článku: 18,07 | přečteno: 636x
  • Další články autora

Jindřich Husička

Musíme začít znovu žít a to hned!

Nemůžeme odkládat vlastní život na neurčito. Ten čas nám nikdo nevrátí. Žádnými penězi nám nikdo nemůže vykompenzovat týdny nebo měsíce nekvalitního života. Musíme znovu začít žít

13.12.2020 v 17:17 | Karma: 18,46 | Přečteno: 700x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Naše zdraví patří nám, ne státu

Jsem strašpytel. Viru se bojím. Opravdu se ho bojím a dělám všechno proto, abych jím nenakazil sebe nebo svou rodinu. A díky tomu mi došlo, jak nesmyslné snahy všech vlád světa jsou.

12.12.2020 v 11:09 | Karma: 19,98 | Přečteno: 936x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Hlavu vzhůru

Občas zaslechnu přirovnání současného stavu s válkou. Ne, ne, ne! Tohle se s válkou vůbec nedá srovnat, proboha

2.4.2020 v 16:53 | Karma: 14,21 | Přečteno: 324x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Svět musí zůstat stejný. Pozor na změny!

Mám strach. V první řadě o zdraví, méně pak o ekonomiku, ale o to více o naše svobody. Žijeme v době bezprecedentních zákazů a omezení. Teď dávají smysl a přijímám je bez výhrad. Co když se ale tento stav politikům zalíbí?

22.3.2020 v 13:42 | Karma: 15,45 | Přečteno: 316x | Diskuse| Politika

Jindřich Husička

Vyloučit Klause? Geniální tah!

Nad sporem Klaus versus Fiala si lámu hlavu už docela dlouho. Je to střet odlišných světů. Pro českého voliče je těžko pochopitelné, že se jedná o rivaly z jedné a té samé strany.

17.3.2019 v 9:47 | Karma: 34,91 | Přečteno: 1368x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

V Ostravě se střetl motorkář s dvěma vozidly, zraněním na místě podlehl

28. dubna 2024  11:15,  aktualizováno  13:29

V Ostravě na ulici Rudné poblíž křižovatky s ulicí Vratimovskou se střetl motorkář s dvěma vozidly....

Budeme radikální. Pro zachování důchodového věku uděláme všechno, řekl Havlíček

28. dubna 2024  13:28

Hnutí ANO udělá vše pro to, aby se nezvyšoval důchodový věk, řekl v pořadu Za pět dvanáct Karel...

Malostranský zápisník: Ze tří žen zbyla ve vládě jedna, ale ta zase vydá za tři

28. dubna 2024

Premium Proč se opět nepovedla feminizace české vlády? Kdo je poslední vládní květinka, která když mluví,...

TOP 09 má na ministra pro vědu a výzkum čtyři kandidáty, řekl Válek. Představil strategii zdravotnictví

28. dubna 2024  12:58

Na ministra pro vědu a výzkum má TOP 09 podle místopředsedy strany a ministra zdravotnictví...

  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1636x
Individualista, motorista, libertarián, Pražan.