Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jmenuji se Jindra a jsem islamofob

Osobně vnímám islám jako největší hrozbu naší civilizace. Tato ideologie ohrožuje vše, co naši předkové po staletí budovali a krví a železem chránili. Naše hodnoty, naši kulturu. O to víc mě překvapují hlasy tzv. “sluníček”, které v rámci jakéhosi etnomasochismu islám hájí a jakékoliv výpady proti němu označují za xenofobii a projevy nesnášenlivosti.

 

Zvláštní je, že jsou to většinou ti samí lidé, kteří mají plná ústa svobody, liberalismu, feminismu, lidských práv a nezřídka i práv zvířat. Přitom právě islám stojí v přímém rozporu se všemi výše zmíněnými hodnotami. Žena je v klasickém pojetí islámu majetkem muže*, homosexuálové jsou v zemích, kde toto náboženství dominuje, odsuzováni a někdy i popravováni. O rituální porážce halal slyšel již jistě každý.

*„

Přesto je kritika islámu v našich končinách nekorektní a každý politik, který proti islámu a islamizaci vystoupí, je označen (bohužel i médii) za radikála a populistu. Nemělo by to být naopak? Bude za xenofoba označen i kritik německého nacismu? Nedávno jsem četl komentář, kde se autor napůl žertem ptá, zda by měl Hitler stejnou podporu humanistů, kdyby své vidění světa označoval jako náboženství a ti samí lidé, kteří dnes islám obhajují, by bránili jeho následovníky s tím, že umírnění nacisté holocaust odsuzují a že ne každý nacista je vrah. Jistě, ne každý muslim je vrah, stejně jako ne každý nacista zabíjel Židy. Mezi nárůstem kriminality, nebezpečím teroristického útoku a počtem přistěhovalců je však přímá souvislost.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Málo je rozšířen fakt, o němž jsem se během studií dozvěděl od Mudyho,  jednoho studenta lékařské fakulty, který k nám přijel z Iráku, tedy že muslim může v rámci džihádu lhát a Alláh mu odpustí. Tato lež (přetvářka) se nazývá Al-Takija. Onen Iráčan, když jsme se společně podroušeném stavu vraceli na kolej, vyložil karty pěkně na stůl. Označil nás (Čechy) za národ, který si nezaslouží svou existenci, jelikož respektujeme ženy. Tehdy jsem mu položil otázku, proč své české dívce (kterou jsem osobně znal) říká něco jiného. Právě tehdy jsem pochopil pojmem Al-Takija (ač toto slovo během naší konverzace nepadlo) a tehdy jsem si začal dělat obrázek o islámu. A čím více jsem s muslimy mluvil a čím více jsem o islámu přečetl, tím větší islamofob se ze mě stává. Ano, jsem islamofob, z islámu mám strach. Velký strach.

 

Onen Mudy, jak si nechával říkat (ačkoli se jmenoval, jako většina muslimů na koleji, Mohamed) byl typickým příkladem tzv. umírněného muslima. Normální kluk, který se kromě tmavší pleti, od ostatních mediků nijak neodlišoval. Studoval, sváděl děvčata, bavil se a (protože dle jeho slov ho tady Alláh nevidí) pil. Jaký skutečně je, se ukázalo až ve chvíli, kdy to s pitím přehnal. Osobně, než umírněný muslim, bych raději používal termín “spící muslim”. Je mi totiž jasné, kdyby došlo na lámání chleba, na čí stranu by se Mudy postavil. A rozhodně by to nebyla stejná strana, kterou chce Evropa se svými hodnotami jít. To je důvod, proč mám z islámu, ačkoli opravdu radikálních muslimů je jen hrstka, skutečný strach strach.

 

Tou největší hrozbou jsou totiž spící muslimové. A až přijde jejich čas, probudí se...

Kéž by se do té doby probudili i Evropané.

 

 

A kdo si chce pokazit neděli, přečte si, že islám už nepotřebuje meče, děla a tanky a o tom, jak padesát miliónů muslimů v Evropě ji promění v muslimských kontinent.

Autor: Jindřich Husička | neděle 11.1.2015 13:48 | karma článku: 41,09 | přečteno: 2779x
  • Další články autora

Jindřich Husička

Musíme začít znovu žít a to hned!

Nemůžeme odkládat vlastní život na neurčito. Ten čas nám nikdo nevrátí. Žádnými penězi nám nikdo nemůže vykompenzovat týdny nebo měsíce nekvalitního života. Musíme znovu začít žít

13.12.2020 v 17:17 | Karma: 18,46 | Přečteno: 696x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Naše zdraví patří nám, ne státu

Jsem strašpytel. Viru se bojím. Opravdu se ho bojím a dělám všechno proto, abych jím nenakazil sebe nebo svou rodinu. A díky tomu mi došlo, jak nesmyslné snahy všech vlád světa jsou.

12.12.2020 v 11:09 | Karma: 19,98 | Přečteno: 935x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Hlavu vzhůru

Občas zaslechnu přirovnání současného stavu s válkou. Ne, ne, ne! Tohle se s válkou vůbec nedá srovnat, proboha

2.4.2020 v 16:53 | Karma: 14,21 | Přečteno: 324x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Svět musí zůstat stejný. Pozor na změny!

Mám strach. V první řadě o zdraví, méně pak o ekonomiku, ale o to více o naše svobody. Žijeme v době bezprecedentních zákazů a omezení. Teď dávají smysl a přijímám je bez výhrad. Co když se ale tento stav politikům zalíbí?

22.3.2020 v 13:42 | Karma: 15,45 | Přečteno: 316x | Diskuse| Politika

Jindřich Husička

Vyloučit Klause? Geniální tah!

Nad sporem Klaus versus Fiala si lámu hlavu už docela dlouho. Je to střet odlišných světů. Pro českého voliče je těžko pochopitelné, že se jedná o rivaly z jedné a té samé strany.

17.3.2019 v 9:47 | Karma: 34,91 | Přečteno: 1367x | Diskuse| Politika

Jindřich Husička

Facebook je jako hospoda

Miluju internetové diskuse. Zvláště ty na Facebooku. Mám pocit, že zatímco dpověď pod článkem na zpravodajském serveru si promyslíme a před odesláním zkontrolujeme, je Facebook obdobou hospodské rozpravy po pár pivech.

16.3.2019 v 12:37 | Karma: 10,17 | Přečteno: 266x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Bílí muži neumějí skákat a chlapi stojí za prd

Chlapi jsou k ničemu. Ubezpečuje mě o tom několikrát denně můj syn, kterému je sotva pár dnů. A přesto už stačil pochopit, co feministkám a bojovníkům za rovnost pohlaví uniká desítky let.

11.12.2017 v 9:12 | Karma: 29,65 | Přečteno: 846x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Očima taxikáře: Další policejní kontrola

Jak probíhá policejní kontrola vozidla taxislužby? A co když se do rozhovoru s policistou připlete opilá zákaznice?

5.10.2017 v 8:42 | Karma: 12,92 | Přečteno: 918x | Diskuse| Praha a střední Čechy

Jindřich Husička

Deník nekuřáka IV - Vyléčen?

Dlouho jsem o nekouření nepsal, protože, abych pravdu řekl, nebylo o čem psát. Život bez cigarety se pro mě zkrátka stal samozřejmostí.

3.10.2017 v 8:42 | Karma: 13,96 | Přečteno: 535x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Mám koncesi, tak protestuji

Marián se tím živil léta. Už jeho otec podplatil za bolševika pár lidí, aby se k řemeslu dostal. A když Marián dokončil učňák, volba byla jasná. Jenomže zlaté časy skončily. Do jejich revíru se dostala škodná. Navíc bez koncese.

2.10.2017 v 8:42 | Karma: 35,02 | Přečteno: 2732x | Diskuse| Praha a střední Čechy

Jindřich Husička

Když nemá dělník pušku, dělá si stát, co chce. Třeba v Katalánsku

Lidi by měli mít zbraně především proto, aby se mohli bránit a ubránit zvůli státu. S Katalánci nesouhlasím a rozhodně by mě těžko někdo mohl podezřívat z jejich podpory. Ale přesto - tohle si žádná vláda nesmí dovolit.

1.10.2017 v 16:23 | Karma: 37,87 | Přečteno: 1332x | Diskuse| Politika

Jindřich Husička

Deník začínajícího nekuřáka III - Jsem mimoň

Je to neuvěřitelných dvacet pět dnů, co jsem se rozhodl přestat kouřit a patnáct dnů od chvíle, kdy jsem v ruce naposledy držel zapálenou cigaretu. A přátelé - já to zvládám!

15.6.2017 v 8:47 | Karma: 18,07 | Přečteno: 635x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Deník začínajícího nekuřáka II

Když člověk přestává kouřit (já to zkouším prvně) a zároveň o tom píše blog, setrvává obava, že příští díl už nenapíše. Zatím se držím. Tady jsou mé poznatky z dalších dnů bez tabáku.

6.6.2017 v 8:42 | Karma: 18,14 | Přečteno: 717x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Deník začínajícího nekuřáka

Po třinácti letech jsem se rozhodl típnout poslední cigaretu. A tady je můj příběh začínajícího nekuřáka.

1.6.2017 v 8:42 | Karma: 19,21 | Přečteno: 1250x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Dohoda dvou lidí, noční můra úředníkova

Tak se nám zase pokouší zaplevelit Zákoník práce. V době, kdy nemáme právo rozhodovat, zda v našem bytě chceme, nebo nechceme psa, přichází stát s další dávkou pravidel.

7.5.2017 v 18:43 | Karma: 41,58 | Přečteno: 4839x | Diskuse| Politika

Jindřich Husička

Běhejte si ve Stromovce, nebo budu jezdit po chodníku

Čas od času napadne nějakou zájmovou skupinu ukázat svou sílu a dočasně obsadit cizí území. Chci rovnoprávnost, jdu do toho taky.

7.5.2017 v 11:16 | Karma: 30,16 | Přečteno: 1308x | Diskuse| Praha a střední Čechy

Jindřich Husička

Umělec ničí bunkr, podnikatel bulshituje a máma není máma

Je s podivem, co vše se dnes dá považovat za umělecké dílo. Ondřej Bělica, student VUT, odřízl roh stoletého bunkru, aby demonstroval... Je jedno co. Prostě ho zničil a vydává to za umění. V jakém světě to žijeme?

6.5.2017 v 12:12 | Karma: 37,21 | Přečteno: 1170x | Diskuse| Společnost

Jindřich Husička

Stále nám močí na hlavu a už se to ani nepokouší vydávat za déšť

Stále nám močí na hlavu a už se to ani nepokouší vydávat za déšť. Stíháním Marine Le Pen a vyšetřováním Janusze Korwin-Mikkeho odhazuje evropská západní společnost závoj svobody a demokracie.

16.3.2017 v 8:42 | Karma: 39,10 | Přečteno: 1181x | Diskuse| Politika

Jindřich Husička

Proč bude Zeman opět prezidentem

Je to možná k pláči, možná trochu k smíchu, ale už teď se dá prakticky s jistou předpovědět, že Miloš Zeman bude příštím prezidentem České republiky. Ale proč?

15.3.2017 v 9:15 | Karma: 26,79 | Přečteno: 945x | Diskuse| Politika

Jindřich Husička

Prozakazujme se k vyspělé společnosti

Je tomu pár měsíců, co jsme se s kamarádem zamýšleli nad tím, jak je Česko ve srovnání s okolním světem stále velmi liberální a svobodnou zemí. Vyslovili jsme přání, aby tomu tak zůstalo i nadále.

15.3.2017 v 8:12 | Karma: 38,04 | Přečteno: 1971x | Diskuse| Politika
  • Počet článků 106
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1636x
Individualista, motorista, libertarián, Pražan.